بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


به پژمان نوری کمک کنیم!

آپلود عکس رایگان

ظاهرا هافبک فصل گذشته استقلال قرار دادش را با استقلال مجددا برای یک فصل دیگر تمدید کرده است.
لذا بعضی از هواداران بعد از شنیدن چنین خبری در برابر این تصمیم کادرفنی موضع گرفتند و شروه به انتقادات تکراری و خسته کننده کرده اند!
اما موضوع گیری یکسری از پیج ها و کاربرانی که تا قبل از اعلام این خبر دائم در خصوص اتحاد،گذشت و حمایت از تیم  در بین مطالب پستهایشان به وفور میشد مشاهده کرد واقعا غیر قابل هضم بوده و می توان مبحث "" از شعار زدگی تا عمل گرائی "" را در بین مطالب این دوستان به اثبات رساند و برای دیگران تدریس هم نمود!
مع الوصف؛ما معتقدیم پژمان نوری دوران فشار و استرس های که باید بابت انتقالش به استقلال به عنوان یک بازیکنی با سابقه پرسپولیسی از سوی هواداران استقلال تحمل میکرده را بعد از یک فصل عذاب آور و  سخت گذرانده است!
لذا در فصل آتی اگر با واکنش های فصل پیش مجدد مواجه شود مطمئنا نه خودش زیاد به برخی از انتقادات مغرضانه توجهی خواهد کرد و نه هواداران مخالف حضورش در تیم که بیشتر به دلیل مخالفت با سرمربی تیم چنین رفتاری اعتراض گونه و انتقادی با وی داشتند، به شدت فصل قبل با وی رفتار خواهند کرد!   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,استقلال,پژمان نوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com